Hectorfanit.net sivustolle Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Syyskuu 09, 2010, 09:19:52
Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
Uutiset:

+  Hector-fanien Foorumi
|-+  Sekalaiset aiheet
| |-+  Muu musiikki
| | |-+  David Bowie
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: David Bowie  (Luettu 580 kertaa)
sipulisanni
Kotiutunut
**
Sukupuoli: nainen

Profiili
« Vastaus #3 : Tammikuu 03, 2010, 09:19:23 »

ILOISTA UUTTA VUOSIKYMMENTÄ KAIKILLE ja muutakin hyvyyttä! Smiley

Hain googlesta kuvia Bowiesta hakusanalla "David Bowie 2009", ja löytyihän sieltä, miekkonen on eittämättä vanhentunut, mutta charmantisti toki, ja nuorekkaalla tyylillä:) Kuvissa näkyi myös hänen poikansa (se Angien kanssa laitettu), Duncan (silloin 70-luvun syntymävuonnaan hänet ristittiin Zowieksi muistaakseni... Zowie Bowie!).
   Tuleekohan Bowielta vielä joskus jotain uutta materiaalia, en tiedä yhtään (ei jouda surffailla ja hakea tietoa...)? Mut mielenkiinnolla sitäkin kuulisin...
tallennettu
hecrai
Kotiutunut
**
Sukupuoli: mies

Jokaisella=Opetuslaps ja Juudas krjttaa elämänkerr

Profiili
« Vastaus #2 : Elokuu 20, 2007, 01:43:03 »

Voi olla.
Itse en kuunnellut Heciä vuosiin, Bowieta en ole kuunnellut vuosikymmeniin. Molemmat ovat siis huippuja!
tallennettu

Itsenäinen Herbina jälleen myyjä....
Hanna
Ylläpitäjä
Sukupuoli: nainen

Profiili WWW
« Vastaus #1 : Elokuu 12, 2007, 09:30:01 »

Mä diggailen kanssa Bowieta ja löysin hänet itseasiassa Hectorin kautta. Tykästyin niin Sudenkorento biisiin ja aloin sitten kuunnella alkuperäistekijän musaa ja eipä siinä muuta tarvitukaan. Smiley
tallennettu

"Nyt tähdet liikkuu;
 pakoon pyrkii radoiltaan.
 Pian sateen kynnet raapii
 railon ikkunaan..." ~Hector
korppi
Tulokas
*

Profiili
« : Elokuu 12, 2007, 01:28:59 »

Onko siinä mitään yhteyttä että jos tykkää Hectorista, että kenties myös tykkäis jostain kumman syystä Bowiesta? Mulla on molempi vaiva pahasti. Kuin ollakaan niin moni Bowien biisi on suomeksi kääntynyt Hectorin levyille joko itse kääntäen tai jonkun muun kynästä.
tallennettu
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!